Bråkar jag med "Juliahofsweden"?

Haha, får väl ta och skriva ett inlägg angående detta. Fick en kommentar i bloggen. Så ja..
 
Svaret är iallfall, NEJ. Jag bråkar inte med Juliah. Jag gillar henne bara inte. Och jag skrev det i hennes blogg, varför osv.
HÄR ÄR MIN KOMMENTAR
 
och där har jag skrivit exakt som jag tycker.
Jag skrev en kommentar innan att hon lekte känd osv, och då tog hon upp det i ett videoinlägg, och dååååå skrev jag en kommentar till.
 
Här är några andras kommentarer, en heel del höll faktiskt med mig! (inte alla kommentarer som svarade mig)
 
Och ja.. SOMSAGT så skrev jag bara vad jag tycker, det gör jag alltid. Om min kompis skulle ha en ful tröja på sig, så säger jag det. End of disc.
Och nu har jag massa 12 åriga Juliah fans efter mig :((((
 
FÖRRESTEN, är det någon som vet om hon är döpt till Juliah med H på slutet eller är det fjortisfasoner som spökar??
 
 
OOOCH för er som inte vet vem Julia(h?) är. Here she is.
 
Långt jävla äckelinlägg. Men kände att jag var tvungen!


Kommentarer
OiviaHHH ( hahahahhaa)

hahahhaa HANNAAAAA, jag älskar dig!!!!!!

Svar: hahaha men seriööööööst Oliviaaaaaa(HHH) älskar dig min vän
- Hanna

2012-10-04 @ 20:08:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannazaak.blogg.se

MODE, ÅSIKTER & MITT LIV

RSS 2.0