Simon vill också gästblogga.......

Tjena Hannas läsare!!! Nu blir det kungligt besök. Skojaaaa. Nej, orkar inte vara seriös. Ville bara testa blogga lite haha!!
Iallafall, är hemma hos Hanna nu då, med Joel.
Kom hem från Stockholm förut, åker dit imorgon eller på tisdag igen och hänger lite med xfactor! HOPPAS NI RÖSTAR PÅ MANDA ALLA FREDAGAR TILLS FINALEN!!!!!!! Smygreklam.
Hahaha neeee, nu orkar jag inte mer. Smutsar bara ner Hannas blogg säger hon. Snäll.
Hejdå vänner!!


Förresten så gör jag lite smygreklam till mig själv också. Gilla Simon Issa på facebook!



Kommentarer
Emelie

Simon du är jätteduktig!!! Synd att du inte gick vidare :(

2012-10-06 @ 21:34:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannazaak.blogg.se

MODE, ÅSIKTER & MITT LIV

RSS 2.0